Кариери

Начало
Категории

Конкурс за длъжността „Началник отдел“ на отдел „Бюджет и счетоводство“ в дирекция „Финансово и административно-правно обслужване и човешки ресурси“

 

ОБЯВЛЕНИЕ

Център за оценка на риска по хранителната верига

гр. София, бул. „Цар Борис III“  № 136, ет. 11

На основание чл. 10а, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител и чл. 13 ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед за обявяване на конкурс № РД 11-179/07.11.2024 г. на Центъра за оценка на риска по хранителната верига

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС:

 

  1. За една бройка по служебно правоотношение за държавен служител на длъжност „Началник отдел“ на отдел „Бюджет и счетоводство“ в дирекция „Финансово и административно-правно обслужване и човешки ресурси“ при Центъра за оценка на риска по хранителната верига (ЦОРХВ).
  2. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността:

2.1. Степен на образование: магистър;

2.2. Професионални области: икономика;

2.3 минимален ранг за заемане на длъжността: III младши;

2.4 професионален опит: минимум 5 години;

2.5 длъжностно ниво по КДА: 6A;

2.6 наименование на длъжностното ниво по КДА: ръководно ниво 6;

2.7. Да отговаря на изискванията на чл. 7, ал.1 от Закона за държавния служител.

  1. Не може да бъде назначено за държавен служител лице, което попада в хипотезата на чл. 7, ал.2 от Закона за държавния служител.
  2. Определени изисквания съобразно длъжностната характеристика:
    • Предпочитани професионални области: финанси, счетоводство;
    • Необходима езикова и компютърна квалификация:
  • компютърни умения – MS Office.
  • добро владеене на английски език в степен, достатъчна за осъществяване на дейността.
    • Компетентности, свързани с изпълнението на длъжността: аналитична компетентност, ориентация към резултат, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента, професионална компетентност, дигитална компетентност.

 

  1. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:

Организира финансово-административната дейност съгласно предоставените му правомощия. Съставя и подписва: отчет за касово изпълнение на бюджета и извънбюджетните сметки и фондове – ежемесечни, тримесечни и годишен, финансов отчет за степента на изпълнение на утвърдените политики и програми, отчет за степента на изпълнение на утвърдените политики и програми – шестмесечен и годишен и оборотна ведомост – тримесечна и годишна и приложенията към тях. Носи отговорност за спазване изискванията на Закона за счетоводство, Сметкоплана на бюджетните предприятия, Единната бюджетна класификация и други нормативни документи. Носи отговорност за вярното и честно представяне на имущественото и финансовото състояние на ЦОРХВ в отчета за касовото изпълнение на бюджета и извънбюджетните сметки и фондове, финансовия отчет за степента на изпълнение на утвърдените политики и програми и обратната ведомост. Изготвя и обобщава средносрочни и дългосрочни бюджетни прогнози. Съставя в срок ежемесечни, тримесечни и годишни счетоводни отчети в съответствие с нормативните изисквания, разпоредбите и указанията на висшестоящата организация;

 

  1. Начин на провеждане на конкурса по реда на чл. 33, ал. 1, т.1 и чл. 34 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбор при мобилност на държавни служители, е чрез решаване на тест и интервю.
  2. Необходими документи, които кандидатите трябва да представят за участие в конкурса са:

7.1. Заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата  за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;

7.2. декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;

 7.3. копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността;

7.4. автобиография;

7.5. копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит.

7.6. други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността (сертификати, удостоверения), ако кандидатът има такива.

  1. Документите се подават в 14-дневен срок от датата на обявяване на конкурса. Документите които са подадени след определения срок не се регистрират с входящ номер и незабавно се връщат на кандидата.
  2. Документите да се подават в деловодството на административната сграда на ЦОРХВ, на адрес: гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136, ет. 11, в срок от 07.11.2024 г. до 13.00 часа на 22.11.2024 г. Документите по т. 7 може да се подават по електронен път, на имейл: corhv@mzh.government.bg, като в този случай заявлението по т. 7.1 и декларацията по т. 7.2. следва да бъдат подписани с електронен подпис.
  3. Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на Център за оценка на риска по хранителната верига - https://corhv.government.bg/ в сроковете, определени в Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
  4. Минималният размер на основната месечна заплата за длъжността е 2 900 лв. (две хиляди и деветстотин), съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129/29.06.2012 г.
  5. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

Заповед за обявяване на конкурс